Σελίδες

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020


                  Είμαι ο Ιωάννης

                  Είμαι ο Ιωάννης στον Ιορδάνη ποταμό
                  Στις όχθες του ποταμού ακένδυτος
                  Διαλαλώ τη νέα αισθητική:
                  Τα φωνήεντα είναι μακρά και βραχέα

                  Κρίμα που φύγαν οι θεοί από τον πλανήτη
                  Μαζί τους έφυγαν και οι δεινόσαυροι και οι βροντόσαυροι
                  Σιγά σιγά η βλάστηση μεταφέρεται στα σύννεφα
                  Οι άνθρωποι με γυαλιά ηλίου προσπαθούν να ανακαλύψουν τα δένδρα

                  Σήμερα ντύθηκα και πλύθηκα και ξυρίστηκα
                  Πέρασε και η Μαρία μητέρα του Ιησού
                  Άνθρωπέ μου, μου λέει πρέπει να αλλάξεις ποτάμι

                  Εγώ είμαι ανένδοτος όσον αφορά το ποτάμι
                  Τα ψαράκια γίναν φίλοι μου ελλείψει των θεών
                  Ψαράκια μου, ψαράκια μου τον όρκο σας κρατάτε;
     
                  Νότης Γέροντας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις