Σελίδες

Τρίτη 12 Μαΐου 2020


                    To ταξίδι

                    Τρέχω πετάω κυνηγάω
                    πουλιά και όνειρα
                    και κάθε μέρα κολυμπάω
                    σε πιο βαθιά νερά.

                    Θέλω τον κόσμο ν' αγκαλιάσω
                    μ
 ένα ζεστό φιλί
                    κι από τη δύση μου να φτάσω
                    ως την ανατολή.

                    Mα είναι φίδι το ταξίδι
                    είναι χολή μαζί και ξίδι
                    σ' ένα μεγάλο αγκάθινο σταυρό
                    Όμως εγώ δεν κάνω πίσω
                    ούτε το δρόμο μου θ' αφήσω
                    ώσπου λιμάνι σίγουρο να βρω.

                    Θέλω τον κόσμο ν αγκαλιάσω
                    μ’ ένα ζεστό φιλί
                    κι από τη δύση μου να φτάσω
                    ως την ανατολή.
                 Δείχτε μου δρόμο να περάσω
                    με ήλιο και βροχή
                    θέλω τον κόσμο να αγκαλιάσω
                    και πάλι απ' την αρχή.
                    N.Γκάτσος 
                       
                       Το τελευταίο ταξίδι του Νίκου Γκάτσου 
                       γράφτηκε λίγο πριν πεθάνει και                                                
                       συμπεριλήφθηκε μελοποιημένο από τον Μάνο Χατζιδάκη, 
                       στην ταινία του Ελία Καζάν America America

                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις