Σελίδες

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018




Το λερωμένο μαντήλι

Πόσο συνυφασμένοι είμαστε με την παράδοση παρά την εισβολή ξένων μουσικών προτύπων, αποδεικνύεται από την επαναφορά στη μουσική επικαιρότητα του παλιού γνωστού δημοτικού τραγουδιού που αποτυπώνει την άρρηκτη σχέση με τις πατροπαράδοτες μουσικές μας ρίζες. 
Γιάννη μου το μαντήλι σου τι το ’χεις λερωμένο;*βρε Γιάννη, Γιαννάκη μουβρε παλικαράκι μου.Το λέρωσε η ξενιτιά, τα έρημα τα ξένα βρε μανούλα μου κάψαν την καρδούλα μου.Πέντε ποτάμια το ’πλυναν κι έβαψαν και τα πέντεβρε Γιάννο, Γιαννάκη μουβρε παλικαράκι μου.Κι έβαψαν και τη θάλασσα με όλα τα καράβια βρε Γιάννο, Γιαννάκη μου βρε παλικαράκι μου.
*Οιαδήποτε συνάφεια ή σχέση με την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά απλή σύμπτωση,αφού εδώ πρόκειται για χαρτομάντηλα. Τα έχει πει όλα ο ποιητής λαός που πληρώνει άλλωστε και τα σπασμένα και τα κλεμμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις