Σελίδες

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

      
       Κορονοποίηση  του ιού

Ο φίλος  Κώστας Πατρίκιος,συνταξιούχος καπετάνιος  από τον Άγιο Πέτρο Λευκάδας και λαϊκός ποιητής, από την πάστα των ανθρώπων που δεν το βάζουν εύκολα κάτω, γεμάτος όπως πάντα ζωντάνια και αισιοδοξία, μου έστειλε το παρακάτω λαϊκό ποίημα, για τις μέρες που περνάμε, ως το καλύτερο χλευαστικό αντίδοτο στον ιό που θέλει λέει ν' αλλάξει τη ζωή μας ή να την καταπιεί.

         ΚΟΡΟΝΟΓΙΟΣ

         Δεν με τρομάζεις φθονερό
         της ΚΙΝΑΣ βρωμοπαίδι
         Εσύ δεν έχεις ούτε Θεό
         είσαι ένα κολοπαίδι

         Αν θα τολμήσεις πονηρά
         εμένα ν’ακουμπίσεις
         θα είναι η στερνή φορά
         γρήγορα θα ψοφήσεις

         Είμαι της κατοχής παιδί
         που άντεξε στην πείνα
         κι αν θέλεις κάποια συμβουλή
         μην φεύγεις από ΚΙΝΑ

         Έζησα και χειρότερα
         στα παιδικά μου χρόνια
         Μην έρθεις καν σιμότερα
         έχω γερά πνευμόνια

         Γαϊδούρας γάλα έπινα
         φάρμακο απ’ τα σπουδαία
         και μπόρεσα και διέκρινα
         παίρνοντας μια ιδέα

         Την πονοκήλη έγιαννα
         έδιωξα και τον βήχα
         Κοκκύτη ανεμοβλογιά
         και πυρετό δεν είχα

         Την ιλαρά την πέρασα
         και πριν καλά φυτρώσει
         μπόρεσα και την ξέρασα
         αρρώστια πριν με ζώσει

         Βοτάνι απ’ τα καλύτερα
         με πότισαν να ξέρεις
         Κι αν έρθεις ενωρίτερα
         εσύ θα υποφέρεις

         Νερόζουμο πρiκαγγουριάς
         έχω αρκετό φυλάξει
         Θα σε ραντίσω και με μιας
         το αίμα σου θα στάξει

         Τροφή πουν’ ή καλύτερη
         σε εκπαιδευμένη βδέλλα
         Μέθοδος η εγγύτερη
         εάν τολμήσεις έλα

            ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΠ. ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ (2020)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις