Σελίδες

Πέμπτη 16 Απριλίου 2020



KATAΔIKH

Οι Εβραίοι με πήραν απ’ το χέρι,
μ’ οδήγησαν σε κήπους με ουράνια σύνθεση,
σε παλάτια, σε τρίκλινα, σε λάμπουσες τραπεζαρίες
εμένα το παιδί του χωρικού.
Ύστερα από μέρες μου ’στειλαν γραφή
ν’ ανέβω χίλια σκαλοπάτια, όπου η κορυφή
των αρχόντων. Θα ’βρισκα εκεί πορφύρα
να ενδυθώ κι ύστερα, έγραψαν, να πέσω.
Εγώ τους έριξα το ομοίωμά μου κι έφυγα
απ’ την άλλη μεριά της σκάλας, απ’ το αόρατο.
Τότε πήραν απόφαση να με σταυρώσουν.
Στην αρχή πιάσαν τη μάνα μου, τον Ιωάννη,
τον Ιωσήφ, την Άννα και το Ζαχαρία,
τους πήγαν στον Ιππόδρομο για περιγέλασμα.
Κι ύστερα πήγαν στα πορνεία όπου εσύχναζα
και πιάσαν τη Μαγδαληνή και τη φραγγέλωσαν.
Γιατί; Για μένα. Επειδή παλιοί μου φίλοι
με φώναζαν Ιησού, μπορεί και παίζοντας
μπορεί και ξεχνώντας τ’ όνομά μου ή επειδή
μαστίγωνα εμπόρους, έπαιζα Σάββατο
λύρα στους δρόμους ή επειδή
έφερνα λιχουδιές στα τέκνα των.
                                                                             
                                                                                                     Κρ.Αθανασούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις