Σελίδες

Σάββατο 9 Μαρτίου 2019



Έχω χορέψει με τον θάνατο ζεϊμπέκικο και τον νίκησα. Τώρα όμως μπήκε στο σπίτι μου. Τον βλέπω. Μου κλείνει το μάτι και μου γνέφει  M.Θεοδωράκης 
Διαβάζουμε ότι, δύσκολες ώρες, πέρασε πριν λίγες μέρες, ο Μίκης Θεοδωράκης στα 94 χρόνια του, ο οποίος αισθάνθηκε έντονη ταχυκαρδία, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα στο Ιατρικό Κέντρο, όπου οι γιατροί διέγνωσαν κολπική μαρμαρυγή, που  αντιμετωπίζεται με φαρμακευτική αγωγή. Παρά το εξιτήριο που πήρε από το νοσοκομείο και συνεχίζει την θεραπευτική αγωγή κατ’ οίκον, οι γιατροί είναι επιφυλακτικοί λόγω της ηλικίας του μεγάλου μας μουσικοσυνθέτη, αλλά και αισιόδοξοι. Αυτή είναι η δεύτερη μεγάλη κρίση που περνάει ο Μίκης με καρδιακό επεισόδιο, μετά απ’ εκείνη του περασμένου καλοκαιριού. 


                                                                               
Πηγή:  Leovard Το είδωλο της γης μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις