Σελίδες

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018



ΘΑΡΕΙΣ ΠΩΣ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ;
          
Ντανκ! Ντούνκ! Κι ο Άγιος Πέτρος μου απαντάει:
-Την Πύλη του Θεού ποιός τη βροντάει;
-Είμ’η ψυχή απ’το σώμα πούχει βγει
ενός φτωχού που πέθανε στη Γη.

Θαρρείς,θνητέ, πως ξέφραγο  ειν’ αμπέλι
και μπαίνει εδώ μέσα όποιος θέλει;
-Άγιε Πέτρο μου …είστε εσείς καλός….
Σχωρέστε με αν έφταιξα ο αμαρτωλός…

-Σιωπή !Παράτα τις κατεργαριές ….
Δεν θέλω γαλιφιές και πονηριές…
Ουτ’ είμαι σαν τον Κέρβερο,το σκύλο,
пου μ’ένα δυο γλυκά τον πιάναν φίλο!

Χωρίς αδυναμίες, αυστηρός ,
είμαι του Παραδείσου θυρωρός…
Στη λειτουργία πήγαινες, άνθρωπέ μου;
-Όχι συχνά...σχωρέστε με,Αγιέ μου…

-Κατάλαβα..δεν έχει σημασία
ότι δεν πάτησες στην εκκλησία…
Καθείς δικαιούται,από όπου κι αν βρεθεί
τον Ύψιστο να επικαλεσθεί……

Τούλεγες προσευχή πριν από το δείπνο;
Ή τη στιγμή που πήγαινες για ύπνο;
-Άγιε μου…ένα έχω εγώ κακό…
δεν με βοηθάει ..το μνημονικό

-Ήσουν επιρρεπής στην αμαρτία
της λαιμαργίας; -Δεν μάρεσε η νηστεία…
-Και στο κρασί; -Μου έφερνε χαρά…
-Μήπως παράπινες; -Καμιά φορά…

Μα σύ εζούσες μες την ανομία!
Κι από γυναίκες ; -Διαρκώς με μία!
-Την ίδια όπως πάντοτε θνητέ;
-Τι λέτε Άγιε Πέτρε μου ποτέ!

Η τελευταία μ’ ένα φιλί στο στόμα
Μπορούσε κι Άγιο να κολάσει ακόμα!
Πήγαμε ,Κυριακή στην εξοχή…
κι ευράνθησαν κι η σαρξ μου κι η ψυχή!

-Τις πράξεις σου αισχρές κι  αμαρτωλές,
 τολμάς μ’ αδιαντροπιά  να μου τις λές;
 Για σένα μέσα εδώ δεν έχω θέση…
Στη Κόλαση σε στέλνω για πεσκέσι,

εκεί θα νίψεις κάθε αμάρτημά σου!...
Μα πες μου ..ποιο ήταν το επάγγελμά σου;
Τι έκανες στη Γη;  -Τον Ποιητή.
Έγραφα στίχους πάνω στο χαρτί....

-Ποιητής! Кι ευθύς,ανοίγοντας τη Πύλη,
μου λέει,με το χαμόγελο στα χείλη:
-Σαν σπίτι σου! Μα…που να πάρ’η ευχή
γιατί δεν τόλεγες απ’την αρχή;        
(Καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του συγγραφέα και ποιητή Γιάννη Χιδήρογλου)

                 Πηγή: Leovard To είδωλο της γης μου



                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις